02/33872835

kontakty Pon-Pia 9:00-17:00

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok


        Azur Reizen Slovakia, a.s., Korabinského 3, 811 02 Bratislava
                IČO: 43 797 903       IČ DPH: SK2022493616
 
Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy vzniknuté medzi objednávateľom ( v zmysle Všeobecných podmienok CK Azur Reizen ) a CK Azur Reizen podľa zákona č.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, zákona 281/2001 Z.z. o zájazdoch, podmienkach podnikania cestovných kancelárií a cestovných agentúr a Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. Reklamačný poriadok slúži k správnemu postupu uplatňovania práv klienta pri vybavovaní správnosti a kvality služieb.

 
Právo na uplatnenie reklamácie
 
1. Objednávateľ má právo požadovať riadne poskytnutie všetkých zaplatených a zmluvne dohodnutých služieb. Objednávateľ má právo na reklamáciu v prípade, že zistí nedostatky v kvalite alebo rozsahu poskytovaných a zmluvne dohodnutých služieb, alebo ak tieto služby nekorešpondujú s úrovňou služieb prezentovaných v katalógu CK Azur Reizen.
2. Objednávateľ je povinný bezodkladne oznámiť zistené nedostatky a chyby priamo v mieste ich vzniku zástupcovi alebo delegátovi CK Azur Reizen a poskytnúť súčinnosť potrebnú k ich odstráneniu. O uplatnení tejto povinnosti je potrebné vykonať písomný záznam v spolupráci so zástupcom CK Azur Reizen. V prípade, že tak objednávateľ neurobí, dochádza k zániku nárokov objednávateľa. Prípadné nedostatky môžu byť tiež oznámené na recepcii hotela, príp. recepciou potvrdené.
3. Objednávateľ má právo uplatniť si nárok na reklamáciu, a to vo vlastnom mene alebo na základe plnej moci v mene iných osôb. Reklamácie sú posudzované individuálne, z tohto dôvodu je potrebné, aby si prípadné reklamácie uplatňovali objednávatelia maximálne v zastúpení osôb uvedených vo vlastnej cestovnej zmluve.
4. Reklamácia musí byť doručená v písomnej forme na adresu sídla CK Azur Reizen bezodkladne po návrate z dovolenky, pretože v opačnom prípade môžu nastať komplikácie s dôkazovým materiálom, najneskôr však do 3 mesiacov od skončenia zájazdu.
5. Za dôvod k reklamácii nie sú považované udalosti a skutočnosti, ktoré spadajú do poistného krytia, príp. sú z poistného krytia vyňaté. Cestovná kancelária nenesie žiadnu zodpovednosť a neručí za úroveň, cenu, prípadne vzniknutú škodu pri službách, ktoré nie sú dojednané v cestovnej zmluve, organizovaných inými subjektmi, ktoré si zákazník objedná na mieste u delegáta, hotela či iných organizácií. Za predmet reklamácie nemôže byť považovaný výlet zadarmo alebo darček zadarmo.
6. Reklamačný protokol musí obsahovať:
    a) označenie zájazdu - miesto pobytu, termín pobytu, rezervačné číslo
    b) identifikácia reklamujúcej osoby - meno, korešpondenčná adresa
    c) popis chybne poskytnutej služby, resp. údaj o neposkytnutej službe
    d) podpis delegáta CK Azur Reizen

Vybavovanie reklamácií
1)      Reklamácie podané priamo v mieste pobytu je oprávnený prijímať delegát CK Azur Reizen v spolupráci s partnermi CK Azur Reizen.
2)      Písomné reklamácie podané priamo v CK Azur Reizen budú vybavované ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní, v odôvodnených prípadoch (najmä ak sa vyžaduje zhodnotenie stavu služby) do 30 dní odo dňa doručenia  reklamácie.



Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť od 1.1.2015.