Hotel sa nachádza v pokojnej lokalite na okraji letoviska Cala Millor. Najbližšie nákupné možnosti sú približne 300 m od hotela. Centrum s množstvom obchodov, reštaurácií a barov je vzdialené cca 1,5 km. Autobusová zastávka sa nachádza približne 200 m od hotela. Letisko Palma de Mallorca je vzdialené asi 56 km, čo predstavuje cestu trvajúcu približne 1 hodinu.
Piesočnatá pláž s pozvoľným vstupom do mora je priamo pri hoteli, lehátka a slnečníky sú k dispozícii za príplatok.
Hotel ponúka elegantné lobby s 24-hodinovou recepciou, niekoľko poschodí, dva výťahy, hlavnú reštauráciu (medzinárodné jedlá, špeciálna diétna strava na požiadanie) a areál s snack barom, barom pri bazéne a terasou na opaľovanie. Lehátka a slnečníky sú k dispozícii zdarma (osušky k bazénu sú na vratnú kauciu) a dispozícii je aj členitý bazén. V celom objekte je možné využívať bezplatné Wi-Fi.
Štandardné dvojlôžkové izby sú vybavené ručne nastaviteľnou klimatizáciou, kúpeľňou (kozmetický balíček, vaňa/sprcha, fén, WC), TV/SAT, písacím stolom a minibarom (poplatok podľa spotreby). Bezpečnostná schránka je za poplatok. Izby môžu mať jedno manželské lôžko alebo na požiadanie oddelené lôžka, s balkónom alebo terasou s výhľadom do okolia. Za príplatok sú k dispozícii izby s bočným alebo priamym výhľadom na more.
Raňajky formou bufetu. Polpenzia sa podáva formou bufetu a zahŕňa raňajky a večere, nápoje sú k dispozícii iba počas raňajok. Možnosť dokúpenia programu All inclusive, ktorý obsahuje raňajky, obedy a večere formou bufetu, ľahké občerstvenie ráno a popoludní, zmrzlinu a vybrané nealkoholické a alkoholické nápoje (10:30–23:00 hod.).
Fitness posilňovňa je dostupná zdarma, wellness a masáže sú za poplatok. Hotel pravidelne organizuje večerné programy s živou hudbou. Vodné športy na pláži sú k dispozícii za poplatok.
Upozornenie: Tieto stránky majú informatívny charakter. Travel.Sk neručí za chyby alebo neaktuálnosť zverejnených údajov. CK je oprávnená kedykoľvek predĺžiť, zrušiť alebo zmeniť prezentované ponuky, zľavy, bonusy alebo podmienky poskytnutia služby. Záväzný je až návrh zmluvy o zájazde predkladaný zákazníkovi na základe jeho nezáväznej objednávky
30% od 30 do 84
pred termínom začatia zájazdu
50% od 15 do 29
pred termínom začatia zájazdu
80% od 8 do 14
pred termínom začatia zájazdu
100% do 7
pred termínom začatia zájazdu